My favourite blogs

11 de dezembro de 2016

Este grupo de amigos tem a vibe mais incrível. Como eu, sonham com aventuras pelo mundo e roadtrips, e nunca deixam de me inspirar.
 
These group of friends has the most incredible vibe. Much like me, they also dream of roadtrips and adventures around the world, and they never fail to inspire me.


O blog da Allegra tem de ser o meu preferido. Para além da escrita absolutamente fantástica e da história que conta por detrás de cada post, a melhor parte são as fotografias. Com um toque vintage e a natureza quase sempre como pano de fundo consegue transmitir-me tudo aquilo com que sonho. Sempre que passo pelo blog ou pelo instagram apetece-me largar tudo, fazer as malas e apanhar um avião para as Rocky Mountains no Colorado. Lembram-se da casa nas montanhas de que vos falava no último post? Aqui podem ver o que queria dizer. É designer, fotógrafa, bloguer e a definição de espírito livre. O Wanderlogue é o melhor espaço para passar passar as tardes de domingo enquanto bebemos um chá e sonhamos. 
 
Allegra's blog has to be my favourite. Besides the absolutely amazing writing and the story she tells behind each post, the best part are the pictures. With a vintage touch and the nature almost always as a background, they take me to my happy place. Everytime I go trough her blog or instagram I always feel like leaving everything behind, packing my bags, and catching a plane to the Rocky Moutains of Colorado. Do you remember the mountain cabin I was telling you about in the last post? You can see what I meant here. She's a designer, photographer, blogger and the definition of free spirit. The Wanderlogue is the best space to spend Sunday afternoons while drinking tea and dreaming.


Também o blog da Courtney e do Kyle têm um lugar na lista dos favoritos. Sempre em aventuras e inspirados pelo ar das montanhas, conquistaram o meu coração & alma.
 
Courtney's and Kyle's blog also have a spot in the favourites list. Always wandering around and inspired by the mountain air, they have conquered my heart & soul.


"All good things are wild & free."

- Henry David Thoreau


All the pictures are from Allegra's, Courtney's and Kyle's instagram and blog

Enviar um comentário

Instagram

Blogs Portugal

Copyright © theDUETTE
Design by Fearne